Ingen åtkomst!

I går fick jag inte komma fram till datorn alls och jag var för lat för att ta fram den bärbara så det blev inget inlägg alls. Nicke la vantarna på sin gullegris (läs dator) och gullade med den hela kvällen. För gullegrisen har fått en ny kompis som skulle instaleras. Ett monster till skrivare som han köpte häromdagen, det är inte bara en skrivare utan en scanner och kopiator också. Och den skriver inte bara ut pappers dokument utan det är en fantastisk fotoskrivare också, ja den spottade ut foton i världsklass.
Så Nicke hade fullt upp i våran dator hörna i går med att möblera om så att allt fick plats.

Har haft fullt upp på jobbet både i går och i dag eftersom jag var hemma hela förra veckan. Ja saker och ting låg på hög på mitt skrivbord och det var bara att kavla upp ärmarna. Jag har innte hunnit i kapp ännu men hoppas att jag ska vara i fas i morgon när arbetsdagen är slut.

I morgon ska vi ut och käka med jobbet en sista gång. Först har vi möte hela eftermiddagen för att "knyta i hop" BMC säcken, och sen avskutar vi med en middag på Stocksunds hamnkrog. Ska bli riktigt trevligt. Jag och chefen spånade om det kanskle var lika bra att ta sig tillbaka till jobbet på nattkröken, för dit är det ju kryp avstånd, och kvartta på soffan där.

Kommentarer
Postat av: Ungdomlig Storasyster

Idag har jag försökt gå på barnförbjuden film men inte kommit in!! Jag vill ju gärna tro att det var pga mig, men ska sanningen fram så var det nog den nyss 15 år fyllda dottern som hade behövt ha legimitationen med sig... Men lite snopet var det allt.

Borde ni inte byta info på hemsidan på ditt jobb? Där står om hur stolta DS är över BMC. Känns lite småfel i nuläget. Ses på lördag!

2009-02-17 @ 19:45:13
Postat av: Nina

Jo det kunde man ju tycka att det kunde tas bort. Anledningen att det finns kvar är just för att vi fortfarande finns kvar....i alla fall t.o.m 28/2. Så än så länge är vi eliten och en stolthet av Danderydssjukhus.

2009-02-18 @ 08:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0