Kampen mot kilona

Nu är det 11 månader sedan det var skottdag oah jag friade till Nicke. Och då känndes det att det var läääänge kvar och överflöds kilona skulle vara en baggis att bli av med när det var ett bröllop jag hade att se fram mot. Och jag visste då det jag vet i dag att jag aldrig skulle vilja stå där och säga ja till Nicke bärandes kläder i storlek 44. Ja som sagt det är 11 månader sedan och vad har hänt på den tiden?????? Ja inte är det mycket får jag lov att säga. Precis som då är jag fortfarande idag en 44:a. Och nu är jag trött på mig själv och mina dåliga ursäkter och undanflykter till att inte ta tag i bitarna. Nä jag tänker inte förlåta mig själv om det inte blir ändring på saker och ting nu.
Jag har inga som hellst krav på att bli stl 36/38 som jag vare innan jag fick barn men att få bära en klänning i stl 40 vore ju najs. Så från och med idag är det nya vindar som blåser och det är fanimej bara att bita ihop och gilla läget.

Kommentarer
Postat av: lenita

Kan du inte få med mig också i kampen! Jag blir galen! Har fortfarande mammakläder, suck!

2009-02-01 @ 20:14:10
Postat av: lenita

Kan du inte få med mig också i kampen! Jag blir galen! Har fortfarande mammakläder, suck!

2009-02-01 @ 20:14:35
Postat av: Anonym

Kan du inte få med mig också i kampen! Jag blir galen! Har fortfarande mammakläder, suck!

2009-02-01 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0