Leva en stund till i ovisshet.

Min chef har suttit i möten från morgon till kväll och stött och blött vart vi alla ska placeras. Och vad jag förstod på henne i dag så går det väldigt bra och de flesta får komma dit de önskar. Men sen finns de ju de som är liter mera svår placerade. Och i den kategorin så hamnar visst jag *himmlar med ögonen*
Visst att placera mig som undersköterska hade nog inte varit svårt, men det är ju inte det jag önskat.
Så man får väl se vad de hittar för ett hål att stoppa mig i, just nu känns det ju inte helt muntert. Men va fan jag är ganska anpassningsbar och kommer allt som oftast väl till rätta. Förhoppningsvis så får vi något slags besked nästa vecka.

Fick en utmaning hos Katja meeen jag ids inte just nu för jag är inte på humör för att komma på 8 ovanor hos mig själv, det skulle bara bli galet negativt i nu läget. Så jag låter den utmaningen ligga lite på is och återkommer en dag när solen skiner och jag är lite muntrare.

Kommentarer
Postat av: Lenita

Usch vad jobbigt! hoppas att det löser sig! Har haft egentid ikväll på salongen...jojo fick vänta 20min, blev skållad av en galen ångmaskin, en slö praktikant smetade in mig med ett ton olja på armarna och sen rök mina ögonbryn!Iiiihh! sen gick jag hem och har torkat spya sen dess!!!Både Oliver och Isak hostar tills de kräks- en förmåga de ärvt av sin mor. Ja där fick man för att man tog lite egentid! Annars så har vi haft matsäck med oss till pulkabacken, åkt buss för att köpa fredagsmys, och tittat på mååånga traktorer! Kramis L

2009-02-06 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0