Melodifestivalen

Precis som jag trodde så blev det underhållning på hög nivå i kväll.
Lili och Susie såg precis lika dana ut som för 20 år sedan. Vad har de gjort? Konserverat sig eller?
Måns var en läckerbit som vanligt. Jag tycker att han är enastående som artist, vilken stjärna.
Markoolio bjöd ju som väntat på ett riktigt gott skratt, höll på att kissa på mig då den feta skridskoåkaren fattade eld.
Några som tog mig med storm var H.E.A.T, vilka grabbar. Ja Upplandsväsby kan det där med pudelhår och spandex byxor. En personlig favorit är ju Lasse Lindh, men tyvärr är nog melodifestivalen fel forum.
Amy Daimond är kusligt begåvad, men i kväll var det inte helt bra. En ganska tjatig och intet sägande låt. Cookies ´n beans ver en frisk fläkt men höll inte i konkuransen. Jennifer Brown passerade helt obemärkt förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0