Nicke på äventyr

Nicke har åkt i väg till Såstaholm med jobbet och blir borta över natten. Nä jag är inte ett dugg avundsjuk på allt gott han kommer att få äta och dricka. Nä vem vill vara med där när man kan vara hemma själv med barnen och dessutom hålla på att bli förkyld. Kännde när vi var på väg hem från dagis att någonting smög sig på mig och nu har jag den där obehagliga kännslan  i hals, näsa och bihålor och den ännu mer obehagliga smaken av att en förkylning är på antågande. Ja vi får se vad det blir av det hela, om det stannar vid en obehagskännsla och försvinner lika fort igen eller om jag faktiskt kommer att bli sjuk. Kan ju säga att jag har inte riktigt tid med sjukdom nu, fast å andra sidan när har man tid med det????? 

Kommentarer
Postat av: Fyllerisystern

Nu var ju jag tvungen att titta på Såstaholms hemsida lite. Fatta att dom har SEMMELBUFFÉ på fettisdagen!? Jamen vem kan palla det? En semla och sen är man tvärmätt... Eller har dom kanske såna där små yssepyssesemlor så att man orkar prova flera sorter? Fast egentligen är jag semmelfascist, det finns bara EN sorts semla och det är ju inte mycket att göra en buffé på!

2009-02-09 @ 20:41:59
Postat av: Katja

Håller oxå på att bli förkyld. Jag har å andra sidan all tid i världen att vara sjuk, men kul är det inte suck.



Krya på dig gumman

2009-02-09 @ 22:47:55
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: lenita

Nä fy! Puts väck med bacillerna!!! Jag trodde att vi fått alla! Vi kan konstatera att Isak fortfarande har feber oxh ett ton med snor och slem, oliver likaså den stackaren. Elliot är fräschast och hittar på en massa dumheter... höll på att låsa ut mig i trappuppgången när jag slängde sopor något lättklädd! när jag talade om för salongen att jag brände halva bröstet sa hon att jag kunde komma ner och få aloe vera... WHAT? Tyckte nog att de kunnat bjuda på nån behandling eller kräm....Man ska inte ha egentid- det straffar sig! krya på dig!

2009-02-10 @ 07:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0