En ny dag

Idag har uppgivenheten mer gått över till lite mera ilska och faktiskt nyfikenhet på morgondagen. Ja vad kommer att hända nu????? Visst är man riktigt förbannad över att just våran enhet är den som ska läggas ner och det känns lite som att man brutit upp från ett långt och bra förhållande och man är den som blivit dumpad, och man står och frågar varför och kan inte förklara och det bara känns orättvist. Men samtidigt så är man ju mer än nyfiken på vad morgondagen har att erbjuda och jag känner mig lite som en fågel som slår ut vingarna och låter luften komma in under och bara väntar på att vinden ska ta tag i mig och föra mig vidare till nya okända äventyr.
Så kort sagt, ganska blandade känslor fortfarande. Men en sak vet jag, det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0