Gott sällskap

Eftersom Maarit är deppig över att blivit uppsagd på jobbet och jag är deppig över att min enhet läggs ner så tar jag bussen till henne i kväll så fort barnen somnat. Och så kan hon och jag ha SM i självömkan hela natten lång.
Fast det är mer synd om henne fört jag har i alla fall mitt jobb kvar, så hon vinner innan vi ens har börjat.
Så nu ska barnen snart  i säng så att jag kan komma iväg. Det är himla mysigt att hon nu mera bor så nära att det bara är att åka över när barnen har somnat. Det är hög mysfaktor det.

Kommentarer
Postat av: Klenis

Vad trist Nina! Hoppas det löser sig både för dig och Maarit. Att M får ett nytt jobb och du hamnar där du trivs. Annars så finns det plats här i Borås :)

2009-01-31 @ 12:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0