Inlaggd

I dag har min ljuva duva Katja blivit inlaggd på sjukhus och förbereder sig för fullt för att genomgå ett kejsarsnitt och få möta sin son Leo. Kanske är det redan klart, eller så blir det i morgon. Men jag tänker på hela familjen Gilljam och hopppas att allt ska gå smidigt och att Katja och Leo snart får komma hem till de andra killarna.

I övrigt så har jag haft häcken full av jobb idag, så mycket att jag fick stanna kvar till 16.30. Men nu är jag i kapp med allt som släpat efter. Hade räknat med att bli kvar på jobbet i morgon också, men jag han klart med allt idag. *klappar mig själv på axeln* Jag är SÅÅÅÅ duktig så.

Och min fantastiska blivande make står i köket och förbereder morgondagens middag för fullt, det blir palt i morgon. MUMS!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0