Mår illa

Ända sedan jag vaknade har jag dragits med ett irriterande illamående och trott att nu har jag åkt på magsjuka. Men det har inte blivit mer än just bara ett illamående och jag har kunnat äta ochg dricka som vanligt.
Misstänker att det kan vara så att allt som hänt runtomkring de senaste dagarna skapat en innre stress som nu börjar yttra sig i fysiska former. Nä för trotts att jag vet att jag har jobbet kvar och går mot nya utmaningar så mår jag inte ett dugg bra. Jag är skit lessen över att förlora det jag har och bröt ihop fullständigt i armarna på min chef idag och grät som ett ynkligt barn. Jag tycket faktiskt att det är skit att min arbetsplats går i graven bara så där. Jag är arg lessen och har lust att gå upp till våran VD och ge honom en spark på smalbenet eller kasta kottar på honom. Men det förstår ju även jag att det inte går för sig.
Ja ja om jag ska hitta något possitivt i denna skit dag så höll i alla fall mascaran min ugly cry.....det du! Det är inte många icke vatten fasta mascaror som gör. Länge leve Nivea Bouté.


Kommentarer
Postat av: Katja

Lilla gumman. Hade jag varit där hade jag tagit dig med ut på en fika( läs 3 flaskor rött )och gråtit the ugly cry tillsammans med dig. Älskar dig, massa kramar gumman.

2009-01-29 @ 22:08:20
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Maarit

Själv fick jag mitt brakedown halv 2 i natt och smsade min chef!!!!

2009-01-30 @ 10:42:28
Postat av: Anonym

Ja våra fikastunder på Geofferys under livets motgångar saknar jag. ler

2009-01-30 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0