Önskemål

Idag fick jag en blanket i min hand där jag skulle skriva ner mina utbildningar och meriter samt önskemål på vart jag vill bli placerad på huset. Ja jag kom så långt att jag fyllde i mina person uppgifter men sen tog det stopp. Ja vad fan har man för önskemål??? Vad vill jag??? Nä jag får nog planera in ett möte med min chef så får vi fylla i det tillsammans, för jag vet ju inte ens vad jag har för allternativ.

Min chef bad mig också att snabbt som ögat lägga in om min semester till påsken när vi åker upp till fjällen och för i september när vi åker till Turkiet så skulle hon bevilja det så det i alla fall är klart innan vi sprids vind för våg. Ja för vem vet vad man får för nitisk chef i framtiden som inte tycker att man ska ha semester flera gånger om året. Ja sommar semestern kunde hon tyvärr intre göra något åt, så det är som ett oskrivet blad än. Men det är väl för väl att man har en hel hög med föräldradagar kvar, ja man kanske lägger in om 10 veckors ledigt i sommar igen!!!!!!! Moahahaha Nä jag är faktiskt helt nöjd med 3-4 veckors ledigt i sommar eftersom vi ska ju iväg 2 veckor sen i september.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, själv börjar man jobba i september igen.

Förresten, vi kommer hem i mitten av maj till mitten av juni. Inga exakta datum men det är ungefär så det kommer se ut.

2009-01-28 @ 22:49:43
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0