Stängt

Personalen på förskolan har planerings dag i dag så därför är jag hemma med de små. Ja det är tur man har så mycket plus på flexkontot så att man kan flexa en och annan dag, så man slipper nagga på semester kontot eller ta föräldraledigt.

Så vad ska man hitta på en dag som denna då? Man kunde ju gå ut och njuta av det fantastiska vinter vädret, vilket hade varit jätte trevligt. Men vi tar och går ner till vårdcentralen i stället. 10.45 har Emil fått tid att visa upp sina öron. För nu har han gått i ca 1 veckas tid och inte hört något igen, och jag misstänker att han går och drar på en öron inflammation. Så i morse ringde jag ner till vårdcentralen och var väl förberedd på att de skulle be oss avvakta och jag var laddad till tänderna på argument för att vi skulle få komma ner i dag. Och så svarar hon direkt att kan ni komma 10.45!!!!! Ja visst kan vi det. Så det är vad som står på programmet denna förmiddag, och eftermiddagen siktar vi in oss på ett besök på biblioteket. Så frisk luft får vi andas en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0