Studiedag

Idag har det varit en hel studiedag med Rösjöstyrelsen, en mycket intressant men intensiv dag som avslutedes med ett styrelsemöte.  Så nu kan jag allt om vårt reglemente och delegationsordning och vet vem som bestämmer vad.......eller har i alla fall lite insyn i det.

Vi åt lunch på skolan, och det var ju riktigt mumsigt. Det är samma mat som mina barn får på förskolan och den är riktigt bra. Och det var så fräscht i matsalen, och det jag gillade bäst var att alla barn (och vuxna) tar sin mat själva. Och varje dag har det en stor och fräsch sallads buffé som barnan tar för sig rikligt av. Hela Rösjöskolan är ju otroligt fin, jag passade på att gå runt och kolla lite i de delar som jag aldrig varit i förrut. Och det som slår en när man går runt är att det är så tyst och lugnt och en så harmonisk atmosfär där, ja det är verkligen en jätte fin skola och en anledning god som någon att stanna kvar i Edsberg så barnen får gå där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0