Svisch....

Och så var det torsdag igen och veckan närmar sig sitt slut. Dagarna rusar iväg och man undrar vart tiden tar vägen, känns som om jag inte varit hemma någonting i veckan mer än för att sova en stund och äta lite mat. Tisdag kvällen bestod av föräldraråd som drog ut på tiden då vi hade en hel massa att prata om och ta upp. Och sen skulle allt sammanställas medan det var i färskt minne innan jag fick stupa i säng. Och igår kväll så var jag så trött så att jag föll i medvetslöshet när jag nattade Emil och vaknade inte förrän 21.30.

Och Emil har det jobbigt om nätterna, det är mycket som händer på dagarna som ska bearbetas på nätterna. Och drömmarna är elaka och läskiga, så som det är just nu så sover han tätt tätt intill mig om nätterna. Men ska jag vara ärlig så är det ganska mysigt att ha honom där om natten. Men det är väl en period nu som det är jobbigt sen har jag och Nicke sovrummet för oss själva igen....ett tag.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, så är det här med för tillfället. Fast det är Fredrik som sover med Gabriel på nätterna eftersom jag inte kommer upp ur sängen hahaha. Och nu är det ingen gravidmage i vägen utan stygnen som sliter och drar. Lite synd, eftersom jag precis som du faktiskt tycker det är riktigt mysigt att sova med plutten. Men imorgon ska stygnen väck hoppas jag.



Hoppas er lilla Emil drömmer söta drömmar snart.

2009-01-22 @ 21:40:37
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0