Världens bästa föräldrar

Jag har nog världens bästa mamma och pappa. Pratade just med min pappa i telefon då han ringde och var väldigt angelägen om någonting. Det visade sig att han och mamma ville sponsra oss med en liten slant till våran bröllopsresa. Och jag kan ju säga som så att det var just ingen liten slant vi fick. Det har visserligen tidigare varit prat om att de skulle hjälpa till och betala den stora bröllopsfesten som vi planerade. Men eftersom det blev inställt så trodde ju jag inte ens i min vildasta fantasi att de skulla bidra till våran resa. Men så fel jag hade. Ja jag har världens bästa mamma och pappa helt enkelt. Tack så jätte mycket!

Kommentarer
Postat av: Den redan gifta systern

Jag försökte tala om för dem att det nog räcker med typ 200 spänn, men pappa propsade på att han vill ge hela femhundringen! Han är snäll han, pappsen... ;-)

2009-01-23 @ 19:27:39
Postat av: KLenis

Föräldrar är fantastiska! :)

2009-01-24 @ 15:50:42
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0