Plågsamt

Det är jobbigt och plågsamt att behöva laga mat till barnen, men de måste ju få mat. Och trotts att det serveras mat till dom som jag i normala fall klarar mig mer än väl utan så såg Grys fiskpinnar och Emils ravioli smarrigt ur, och jag hade lust att gråta en skvätt när jag skrapade ner resterna i soptunnan. Men det är bara att bita i hop och kämpa på, tror jag ska ställa mig på vågen i morgon bara för att bli ännu mera taggad.

Nicke är smart han och passar på att gå till frissan när det vankas mat i dag. Och till frissan skulle även jag behöva göra ett besök. Men alla i närområdet har ju semesterstängt. Just nu känns det som om körkort och bil faktiskt inte är en så dum idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0