Shopping

Semester lugnet har laggt sig och vi vaknade inte förrän 8.30, blev lite överraskad då jag såg klockan. Efter frukost så åkte vi till Stinsen och ägnade i stort sett hela dagen åt shopping. Jag hade svårt att bestämma mig för vilka skor jag skulle köpa, svarta snygga eller bruna fotriktiga. Men varför välja.....jag tog båda! Och så var det hög tid att uppdatera min make up väska och så blev det lite grejjer till håret. Nicke hittade lite snygga sommar skjortor och solbriller. De söta barnen fick badringar och armpuffar och ett besök till frisören. Ja där borde jag satt mig också en stund, men det får bli en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Evis Persson

Gillar kommentaren ...varför välja? Den tänker jag adopetera.



Kramen i massor

2009-07-06 @ 23:59:49
URL: http://www.nicenails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0