Spenderat pengar

I dag har vi verkligen haft stora spenderar brallorna på, för vi har betalt resan, hämtat våra ringar och fixat pass. Så det var många tusenlappar som rullade i väg. Men nu är allt betalt och klart och jag har provat mina ringar och beundrat dom många gånger redan, och fler gånger lär det bli innan de får användas på riktigt.

Nu är stora frågan vaccineras eller inte vaccineras. När man åker till Turkiet finns det inga obligatoriska vaccinationer utan bara rekomendationer. Och beroende på vem/var man frågar hur man ska göra med barnen så får man olika svar. Hur har ni andra som rest med barn gjort? Har era barn fått vaccin mot hepatit A eller inte. Jag har inte en aning om hur vi ska göra.

Kommentarer
Postat av: Katja

Eftersom ni ska bo på ett resort och inte lär göra några direkta utflykter till de lokala gettona, så är det nog ok. Det är sällan resebolagets egen personal vaccinerar sig, och de åker ändå på tur varje dag. Så jag hade nog avstått. Tror jag. Kanske.

2009-07-07 @ 08:05:46
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0