Stor tjej

Gry har sovit utan blöja i natt och klarade det med bravur, fast å andra sidan så trodde jag inte annat heller. I går kväll när hon skulle lägga sig ville hon absolut inte ta på sig blöja och talade om för sin pappa att hon är en stor tjej nu för hon har faktiskt varit hos frisören. Jag undra i fall att hon har insett att vara en stor tjej innebär även att sluta suga på napp!?! Kan bara gissa vad svaret blir på det.......Nej jag vill  inte vara en stor tjej längre! Tänk att det ska vara så svårt att slita sig från denna propp. Ja jag talar verkligen av egen erfarenhet. Vill minnas att jag sög på tummen ganska länge.......

Börjar vara dagsa att fundera på vad som ska packas, för på torsdag morgon börjar vår resa norrut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0