Återfall utan dess like

Jag har ju som bekant uteslutit pasta, ris, potatis och bröd ganska länge ur min kost. Och jag har inte saknat det till vardags alls och valt mina tillfällen noga då jag ätit kolhydrater. Idag ville mina barn (som vanligt) ha köttbullar och makaroner till lunch och jag tänkte att jag äter något sen när de vilar. När Gry har somnat och Emil är bänkad i soffan tittandes på film så tar jag mig in i köket och tänker laga mig en sund måltid. Meeeen jag trillar i den absolut vanligaste fällan för att äta fel som bara finns, jag är för hungrig. Och det första jag får syn på är en förpackning med rostisar som vi köpt till barnen nu när de varit sjuka. Och vad händer?????? Det blir rostis med ost och marmelad ner sköljt med ett stort glas oboý.!!!!!! Och dra mig baklänges vad det var gott, och här sitter jag nu och har ont i magen.....Och huvudvärken lär ju komma som ett brev på posten. Men det var så gott att det nästan var värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0