Badat

Ja så har man klarat av årets första dopp, det var i Enbrands 27 gradiga pool. Men trotts det så tog det sin lilla tid innan jag kom i, badkruka som man är. En fantastisk och varm dag har vi haft där vi jäst hela dagen på Enbrands altan och pool. Ätit god mat, glass, jordgubbar och vatten melon. Precis som en sommar dag ska vara, det enda moln på min himmel är att jag har en vecka kvar att jobba innan jag själv går på semester. Fast det ska nog gå bra, en del kuligheter som väntar i veckan. Pool plask och middag med Enbrands på tisdag, afterwork med jobbet på hamnkrogen på onsdag och träffa systrar på torsdag så veckan kommer att rusa iväg och så är det semester sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0