Bilder

Ja det var ju tur att någon hade med sig någon sorts kamera under midsommar helgen då vi glömde våren hemma.

Vinnare av helgens "snyggaste" outfit måsste ju vara denna!!!!!



Gummistövlar med dubbla, knälånga raggsockor och tjocka tumvantar. Jag det är ju synd att bilden är svart/vit så man inte ser alla färg kombinationer.......
Maarit är dessuton fotografen till dessa fina bilder.

Min blivande man. Eller M2b som det sååå fånigt heter på sajten Bröllopstorget....hårresande!



Han och jag tillsammans, snygga kaninöron jag har!



Mina vackra barn.



Muppsystrar!



Jag och Nicke igen!



Love is in the air!!!!!!



Jaha det var det!

Kommentarer
Postat av: Lenis

Härligt att se att ni vågar vara er själva på kortet Muppsystrar, äntligen! :)

2009-06-24 @ 16:35:49
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0