Crazy dag

Idag har jag suttit fastnaglad vid datorn och jobbar livet ur mig hela förmiddagen, vid 10-tiden började jag tappa fokus och insåg att jag inte ätit frukost än. Man kan säga att jag haft häcken full. Vid 12-tiden var jag tvungen att avbryta och få iväg Emil hem till Lenita som skulle passa honom en stund medans jag själv åkte på ett läkarbesök. När jag kom tilbaka så gick jag och hämtade Gry och Isak på förskolan och så gick vi också hem till Lenita. Där stod fikat och väntade och barnen, både de sjuka och de friska fick leka av sig lite. Vid 16-tiden böjade vi röra oss hemåt och barnen var ganska trötta. Hem och se till att de fick lite mat i sig och sen naglas fast vid datorn igen och fortsätta jobba. Men nu är jag i kapp och hinner andas lite.


Kommentarer
Postat av: Katja

Oj vad mycket du hinner skriva ibland. Men det är bra, då har jag lite att läsa.

Kul att beställa ringar, och ännu roligare att så småningom få sätta den på sig ;-)

Hoppas din lilla plutt kryar på sig snart, stackarn.

2009-06-16 @ 20:30:48
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0