En jobbig natt

Det har varit en ganska jobbig natt för Emil i natt. Han har haft ont och det har kliat och varit besvärligt. Men tillslut tog sömnen över och vi båda fick sova ganska många timmar i sträck. Men vid 5-tiden gav vi upp och gick och satte oss i soffan och kollade på tv. Men han är så tappen min lilla kille och jag hoppas att det värsta är över nu.

Första dagen är man fortfarande vid ganska gott mod och orkar skratta åt hur man ser ut och orkar komma med mothugg som:
-Om jag vore en prickigkorv så skulle jag ju vara rund!





Idag ser han ut såhär. Det har lagt sig lite och han ser inte fullt lika grotesk ut som igår. Igår hade jag som sagt inte ens hjärta att fota honom.



Gry är där emot pigg och rask.
Konstapel Gry håller ordning här hemma.



Här är hon på väg ut på nya äventyr med sin fantastiska pappa  i sina nya snabba springskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0