Fredag och det regnar

Vädret ser ju lite dystert ut för morgondagens nationaldags firande. Men jag håller fortfarande tummarna så hårt jag kan för att det ska slå om och bli strålande solsken och sommar varmt.

Vi hade lite sovmorgon i morse då vi kom i säng väldigt sent igår, barnens mått mätt. Klockan hade passerat 21.00 innan vi släckte lampan och sa godnatt. Och jag blundade en liten stund och rätt vad det var så stod Nicke vid sängkanten i Grys rum och petade på mig och sa att det var mitt i natten att klockan var 01.00!!!!!!!! Märkligt, för jag sov ju inte!!!!! Det var bara att borsta tänderna och lägga sig i rätt säng och sova vidare.

Mina barn börjar vara friska och väldigt less på att vara inne. Har fått ta ett allvarligt snack med dom i dag om att man INTE får spela fotboll inne. Och nyss kom en freesbee ut flygande ut Emils rum, får nog ta ett snack om det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0