Jobbar hemmifrån

Barnen är fortsatt sjuka, ja Gry är det i alla fall. Emil hade säkert kunnat gå till dagis men han ville inte. Och jag fann ingen anledning till att skicka iväg honom mot sin vilja när jag och Gry ändå är hemma. Gry är inte speciellt påverkad av sina vattkoppor, ser visserligen ut som en prickigkorv och har feber men far runt som en duracell kanin ändå. Natten som gick var lite jobbig då det kliade lite, men tillslut somnade även hon.

Och min migrän/yrsel håller mig i ett järngtrepp denna gång. I vanliga fall så brukar det aldrig hålla i sig mer än i ett dygn. Men jag mår inge vidare idag heller faktiskt, orkar tack och lov hålla mig upprätt och huvudvärken är mer bara dov i dag men är snurrig och vinglig och mår illa. Och jag vet inte om illamåendet är en biverkan av mina nya mediciner mot ledvärk, ja det är bara att bita ihop och se vad det blir.

Ja det är tur man kan lägga sig på soffan då och då trotts att man jobbar, fördelen med att jobba hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0