Plumsiplask

Smet i väg från jobber väldigt tidigt och hämtade barnen strax efter kl 14.00. Och så promenerade vi iväg i det fantastiska vädret hem till Enbrands och har legat och guppat i deras pool hela eftermiddagen, hur skönt som hellst. Nicke dök upp efter jobbet och hade med sig thaimat till hela ligan och sen var det dags för han att flyta runt i svalkan. När barnen bröt i hop av trötthet så packade vi ihop oss och åkte hem. Det tog inte jätte lång tid att natta de små idag. Sen var det dags att bänka sig vid tvn, det är väldigt sällan jag glor på den meningslösa lådan men Morden i Midsomer måste jag bara se. Så med sällskap av en tallrik full med slicad vatten melon så sjönk jag ner i ett riktigt svalt vardagsrum. Passade på att piffa till tårna med lite färg mellan morden, så nu är de respektabla igen.

Kommentarer
Postat av: Mor Penna

Jag hoppas på bra väder även 29e augusti ;-) Puss gumman

2009-07-01 @ 23:10:08
URL: http://www.morpenna.se
Postat av: Mor Penna

Ah, nu kommer det bli lite knasigt med namnet. Men det är ju jag, katja som skriver :-)

2009-07-01 @ 23:10:49
URL: http://www.morpenna.se
Postat av: Nina

Sötnos, jag vet att det är du som är mor penna!

Ja vi håller alla tummar och tår att solen gassar 29/8 och så får vi svalka oss med champagne!

2009-07-02 @ 09:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0