Ringen beställd

Nu är min vigselring beställd och våra förlovningsringar inlämnade, Nickes för gravyr och puts och min för gravyr, puts och ombyggnad....eller vad man nu ska kalla det. Förlovningsringen passade inte riktigt ihop med vigselringen så den måste göras om lite och så sätter de stenen på förlovningsringen, det skulle visst bli finast så eller nåt. Jag nickade och höll med bara och frågade sedan Nicke vad de sagt. Vi gick från butik till butik och kolla div ringar endel dyrare andra lite billigare, tillslut så blev det i alla fall ringen som jag tånat efter så länge. Ni vet, ringen som hittade mig för ett par månader sedan. Nicke tyckte ochså att det var otroligt fin, så den ska jag nog stå ut med att ha på mitt finger resten av livet. Just nu känns ringfingret väldigt tomt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0