Simultankapacitet

Ja det har jag fått visa pårov på idag då jag försökt jobba, packa och roa uttråkade barn samtidigt.

Barnen är så pass friska nu att vi åker till Morgongåva ikväll, och eftrasom vi inte riktigt har vetat hur det kommer att bli samt att Nicke varit bortrest i veckan så har jag just inte förberett någonting. Så allt är kvar tills i dag!!!!! Barnens regnkläder är på förskolan och dom måste vi bara komma ihåg att hämta då det verkar vara den perfekta midsommarklädsel. Handla måster vi göra, tillsammans med alla andra som måste göra det idag! Och så måste vi packa, fast det är så gott som klart. Optimist som jag är så har jag packat ner badkläder till barnen. Ja man vet ju hur barn är....badar i vilket väder som hellst.

Så jag passar på att här önska alla en riktigt trevlig midsommar.

Kommentarer
Postat av: Klaraan

Jippii!

Det ska bli kul att fira midsommar med er ;)

2009-06-18 @ 14:48:59
URL: http://mowitsbarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0