Sommar

Ahhhh vad härligt, det är sommar och solen gassar och det är varmt och härligt. Man kan ju bara hoppas på att den är här för att stanna nu.

I morse var det segt att vakna, jag tror att hela jag börjar längtar efter lite semester nu. Annars så brukar jag studsa upp i samma sekund som klockan börjar ringa och pigg och glad ta mig an den nya dagen. Men i morse ville jag hellst bara vända mig om och somna en liten stund till. Men jag masade mig upp tillslut i alla fall och in i duschen. På jobbet var det fullt rejs hela dagen och vips så var klockan över tre och jag var tvungen att springa till bussen för att hinna hämta barnen i tid.

Överförtjusta barn möttes jag av som berättade att fröknarna sprutat iskallt vatten med brandslangen, och det kan jag tro var kul i värmen.

Nu ska här ätas vattenmelon och jordgubbar och sen i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0