Vattkoppor....igen!

Ja nu är det dags för Emil att få pricksjuka. Han satt mitt i mot mig i morse när jag drack kaffe och pratade på för fullt när jag såg något i halsgropen på honom. Och när jag bad honom komma närmare så jag fick titta lite så rådde det ingen tvekan om vad det var. En stor fin blåsa, och när jag inventerade honom lite till så hittade jag några fler. Så det var bara att lägga ner planern på att han skulle till förskolan i dag. Men jag var tvungen att ta mig till jobbet för att fixa lite och hämta en del grejjer för att underlätta att jobba hemifrån. Så Nicke gick med Gry till förskolan och jag och Emil gjorde en utflykt till mitt jobb. Löste en del grejjer på plats men Emil började ganska snabbt att tycka att det var långtråkigt att snurra på min kontorsstol (själv fick jag sitta på en pall) och jag tog med mig resten hem och fortsätter att jobba hemifrån rester av denna dag. Nu gäller det bara att komma ihåg att hämta Gry i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0