Body butter

Såhär under vinter halvåret så blir jag väldigt torr i huden och hur man än smörjer så är man som en torrboll. Har sneglat en längre tid på alla dessa bodybutter som finns i affärerna men har tyckt att de har doftat väl mycket hubbabubba och godis. Men i går gav jag efter för en bodybutter med doft av jordgubb, så nu går jag runt och luktar jordgubbs glass!!!!!!! Ja det luktear väldigt gott och Nicke säger att han blir sugen på att sätta tänderna i mig. Men nu återstår det bara att se hur länge man vill gå runt och lukta som en vandrande jordgubbe innan man lessnar på doften. Men torr-kliet på baksidan av låren är borta för tillfället i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0