Dagens matsedel

Frukost: Är inte så mycket för att variera mig på morgonen så det blev ett kokt ägg, blandade bär och linfrön med naturell youghurt och en stor kopp kaffe.

Lunch: Kycklingsoppa som en kollega kom förbi med och grönsallad. Känndes lite väl magert och tunt, men det fick duga.

Mellis: En näve blandade nötter.

Middag: Broccoli och blomkålsgratäng med skinka. Gratängsåsen var gjort av vispgrädde, creme fraich, färskost, vitlök och kryddor och så ett tjockt lager av riven mozzarelle ost. Till det grönsallad. Åh det var så gott att jag knappt kunde sluta äta.

Kommentarer
Postat av: lenita

Nää, jag blir bara hungrig när jag läser din blogg! gör inte så för JAG behöver inte äta mer...smask vad duktig du är! Än har du inte smittat mig tyvärr!

2009-03-03 @ 19:39:00
Postat av: Nina

Men du Lenita, jag äter mycket och gott och går ner i vikt. Kanske vore något att bli smittad av. Skippa kolhydraterna du med, jag har snart gått ner 10 kg, och Nicke har nog redan passerat 10 kg.

2009-03-04 @ 11:46:45
Postat av: Lenis

Fy fasen vad du är duktig! jag är impressed. Själv äter jag nästan enbart kakor, glass och choklad. Jäkla skit. :)

2009-03-04 @ 14:13:12
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/
Postat av: Nina

Men Lena, det kanske funkar det med....om du utesluter allt annat! =) Själv lever jag på hoppet att det ska komma någon choklad diet som får en att rasa i vikt.

2009-03-04 @ 15:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0