Familjen trött!

Efter att vi ätit lunch som bestod av div. rester så stoppade jag om alla mina "tre" barn i våran säng. Själv tog jag mitt täcke under armen och bäddade ner mig i Grys säng. Och sen sov hela familjen som små grisar. Ja det var riktigt skönt med tanke på att det åter igen blivit lite fattigt på sömn då det varit lite trångt i sängen, så från 03.00 sov jag inte så mycket.

Men nu är det dags för att tänka på middag. Jag gör det lätt för mig och serverar vinmarinerad rostbiff med tomatsallad som består av tomater, rödlök, mozzarella ost, basilika och ringlar lite riktigt fin och god grekisk olivolja över. Ja det kan ju tänkas att det slinker ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0