Fredag, då får det bli tacos till middag

Förra fredagen åt vi också tacos och redan på lördagen så frågade Emil om vi skulle äta tacos, och blev givetvis djupt besviken då jag sa att vi inte skulle äta det. Och frågade varför vi inte kan äta tacos oftare för!!!!!! Ja vi får äta det på fredag igen lovade jag. Och varje dag sen dess har han frågat om vi ska äta tacos till middag. Så i morse när jag sa att idag är det tacos-dag så jublade han av glädje.

Det är den enda gången det är helt tyst på våra barn vid middagsbordet, för när de äter tacos har de nämnligen inte tid att prata och flamsa för då har de fullt upp med att skotta mat i munnen.
Själv får jag göra mig en tacosallad eftersom jag inte äter bröd. Men det är fan inte kattskit det heller med en klick guaccomole på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0