Galet

Vad sur man blev när man kollade ut genom fönsteret i morse.....snö, massa vit förbannad JÄVLA snö!!!!!! Ja massor var det ju inte men det var tillräckligt. Jag ogillar dessa bakslag på våren skarpt. Ja det var nästan så man kunde ha hittat tussilago om det hade fått vara vår i bara någon dag till.
Jaja det vet man ju att våren kommer för att stanna tillslut. Hoppas bara att detta snöväder inte ställer till det med några förseningar på flyget. För i dag så åker Maarit till London för ett par dagars mini semester innan hon blir arbetslös. Ja det är bäst att passa på att ta ut semester medans man har ett jobb att ta det ifrån. Jag hoppas verkligen att hon kommer att ha en super kul tid i London, en stad som jag verkligen älskar och borde faktiskt också åka dit igen när jag tänker efter.
Och att resa med Maarit är så galet roligt, för hon och jag vill alltd göra samma saker som oftast är sånt som ingen annan vill, och Diane som hon reser med är tydligen likadan, lite avis är jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0