Inget att göra!

I dag har jag haft absolut ingenting att göra på jobbet. Telefonen har varit helt tyst och allt för lönekörningen är klart. Med andra ord en skit trist dag på jobbet. Så med gott samvete kunde jag gå hem tidigt och hämta barnen tidigt.

Och vad har jag hittat på att äta för gott i dag då. Ja till frukost blev det som vanligt bär och naturell youghurt med linfrön och ett kokt ägg och en stor kopp kaffe med mjölk. Till lunch hade jag med mig broccoli och blomkålsgratäng och grönsallad med avocdo. Till mellis blev det youghurt och linfrön. Och till middag lagade jag fläskfilé gryta på då givetvis fläskfilé, lök, vitlök, blomkål, vispgrädde, cremefraich och färskost, till det grönsallad. Ja det slank ju ner helt utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0