Knasigt

Många skratt ledde det till i dag på jobbet när varken jag eller chefen hade en susning om vad vi skulle svara när telefonen ringde. Och mer än en gång blev vi helt blockerade och tomma i huvudet när vi satt där med luren i handen, nja handen och handen vi har ju headset, och skulle svara. Och det blev mest öh....öh....var är jag....öh hallå vänta *garvar så tårarna rinner* Ja du pratat med Nina i alla fall......Och stämningen var halvt hysteriskt rolig under dagen. Men jag klarade eldprovet när en av mina systrar ringer bara för att kolla hur jag svarar i dag. Lugnt och sansat svarar jag då: Extern bemanning, det är Nina. Ja för det var det vi kom fram till att vi nog skulle svara, för det är ju just det vi sitter och jobbar med just nu. Min chef var klok nog och satte upp en fusklapp vid hennes telefon där det stod vad hon ska svara. Själv trodde jag ju att jag skulle klara det utan några fler hjärnsläpp, men så fel jag hade. Blir nog en fusklapp för mig i morgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0