Många frågar

Jag får en hel del frågor om mitt ätande just nu, framför allt frågas det om vad man äter i stället för kolhydrater. Så jag tänkte att jag skulle föra lite matdagbok här i min blogg.

I dag så startade jag dagen med ett kokt ägg, blandade bär med linfrön och naturell youghurt, och för att fetta till youghurten lite så slevade jag i några skedar 10% turkisk youghurt, mums! Och en stor kopp kaffe med mjölk

Lunch: Sallad av isbergsallad, paprika, gurka, körsbärstomater, avoccado, fetaost och skinka med keso och olivolja.

Mellanmål: En näve blandade naturella nötter.

Och till middag ska det bli kycklinggryta gjord på creme fraiche, till det kokt blomkål och broccoli, grönsallad och Nickes vitkålsallad.

Och blir jag sugen på något under kvällen (vilket jag sällan blir) Så tar jag mig några ost skivor och några skink skivor järna med lite bregott eller riktigt smör på. En macka utan bröd.....skippar brödet och käkar bara pålägget.

Det var dagens ätande det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0