Mat

Till frukost blev det hallon och blåbär med fjällfil och en liten gönsallad med keso och purjolök och kaffe med mjölk till det.

Lunchen bestod av de rester vi hittade i kylen, marinerad benfri kotlett med tzatziki och grönsallad.

Till mellis blev det jordgubbar och keso och kaffe med mjölk.

Och till middag ska jag göra lax med romsås och grönsallad. Och hela familjen (förutom jag) hänger läpp över att det blir fisk. Men jag ÄLSKAR fisk och skaldjur och funderar allvarligt på att tvinga min familj att äta det oftare.
Periodvis har jag envisats med att göra fisk minst en gång i  veckan, men jag brukar ge upp ganska snart för det gnälls så jävligt då. Men jag tror nog att det är dags för lite fisk på menyn nu ett tag.

Kommentarer
Postat av: Klenis

Jag kommer gärna på fisk! :)

2009-03-16 @ 07:59:45
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0