Min sjukling

Det blir nog inget dagis för Gry i morgon, när man fortfarande ser så här utslagen ut.



Hon hade faktiskt nästan 39 grader i morse när hon vaknade så Nicke blir hemma i morgon med henne.

Själv har jag varit så duktig i dag och ca ett år försent skickat in bilderna på Emils ärr efter brännskadan till försäkringsbolaget. Tänk att vissa grejjer ska vara så svårt att få tummen ur. Men nu är det gjort och vi kan bara vänta på vad de säger.

Själv mår jag inte så prima jag heller. Det värker helt som galet från höger sida av min överkäke och jag tror det kommer från bihålorna. Det gör så jävla omt att  jag har svårt att tugga. Det gör ont på samma sida som det känns som om jag har cement i näsborren för den är så tät, spelar ingen roll vad jag gör den är full med någort segt gröngult blodblandat segt äckelpäckel. Vilket ger mig en helt vidrig smak i munnen hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0