Nu har de åkt

Grabbarna har åkt upp mot fjällen och här hemma är det tjejfest resten av veckan.
Strax före sju i morse när jag och Gry gick i väg till förskolan så åkte Nicke och Emil, de ringde när de var i Gävle och berättade att de åkte i snöstorm. Delmålet var Sundsvall där de skulle stanna till och Nicke skulle jobba lite. Och slutmålet för dagen var Vännäs och farmor, och dit nådde de fram runt 17-tiden. Resa hade gott bra trotts lite tvivelaktigt väder till och från. Och i morgon fortsätter de så fort de vaknat upp till Storskog, Tärnaby.

Lämnade jobbet så fort jag bara kunde och hämtade Gry tidigt. Vi gick ner till biblioteket och läste lite böcker innan vi gick till affären och inhandlade pasta hjul och tog oss sedan hem genon SNÖSTORM(!) för att laga mat. Gry önskade korv och pasta hjul så det fick hon själv passade jag på att frossa i fisk.

Och Gry längtar med spänning på morgondagen för då ska nämnligen Lenita hämta henne, så tillsammans med sin kavaljer Isak ska de gå hem till honom. Och jag ansluter där så fort jag kommer ifrån jobbet.

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som det blir mysvecka, härligt. Och vilka jättefina stövlar Gry har fått. Ja, jag är ju en sucker för hello kitty. Jag är vuxen, jag vet ;-)

2009-03-24 @ 22:35:42
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Du är INTE ensam, så gissa om Gry får Hello Kitty grejjer!!!! Igår fick hon en Kitty kulpåse att ha sina spelkulor i.

2009-03-25 @ 13:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0