Nya stövlar till Gry

I dag har Gry fått nya gummistövlar, och man är ju lite avis och undrar ju varför de inte görs i stl 40!!!!!



Hon blev riktigt glad och Emil tyckte att det var lite orättvist att han inte vuxit ur sina.

Men han fick trösta sig med att jag köpt nya plåster åt dom båda i dag, Star wars till Emil och Hello Kitty till Gry. Så nu är det ju nästan värt att göra sig lite illa.
Och sen har de fått lite gamla hederliga spelkulor i glas i dag som jag fick på jobbet, det var skoj att jaga runt dom på golvet. Och rackarns vad de rullar fort. Så nu har jag lovat dom en varsin kulpåse, för det måste man ju ha.
Ja det har varit rena rama julafton här i dag.

Lagade så galet god middag i dag så det var nästan skamligt.
Blomkål och broccoli gratäng, ja det var så gott att jag hade kunnat äta ihjäl mig.

Fyllde en smörad ugnsform med färsk blomkål och broccoli buketter.
Knaper stekte rejält med finskuren bacon ocgh en gul lök och strödde på, och toppade med lite ost.
Hällde på garatängsås som var gjord av färskost (med vitlök och örter), creme fraich, vispgrädde och vitlök.
Och slutligen hade jag på mera ost.
Och det blev så gott att det var inte klokt.

Det som stör mig mest just nu är att det börjar göra ont i halsen på ett nytt sätt. Igen!  Men vad FAN är det frågan om????? Jag hinner ju inte ens bli frisk innan det är dags för något nytt.

Och tidigt i morgon drar killarna mot fjällen, och det är bara vi tjejer kvar här hemma. Synd att jag måste jobba hela veckan.
Och jag hoppas verkligen att de får hålla sig friska denna gång. Fast det gick ju fint att vara sjuk där förra året med!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får börja käka vitaminer och sånt skit..



Jag var sjuk till och från hela hösten, mest till...

I januari köpte jag vitaminer som kom i små påsar som man ska ta en om dagen, det är vitaminer, mineraler och nått mer jag inte minns.. Smidigt som tusan och jag har inte ens varit i närheten av en förkylning sen dess.. =)

(men tror du riktigt starkt på pillrens makt kanske d funkar även med sockerpiller)

2009-03-25 @ 08:51:10
URL: http://veela73.blogg.se/
Postat av: Jenny

edit: du ska alltså inte ta påsen en gång om dagen utan tabletterna som finns i den lilla påsen..

2009-03-25 @ 08:52:26
URL: http://veela73.blogg.se/
Postat av: Nina

Fan och jag som svalt påsen.......Skit också.



Kul att höra i från dig föresten.

2009-03-25 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0