Öde på jobbet

I dag har det varit riktigt ensamt och öde på jobbet. Chefen tog time out i dag och var ledig så där satt jag helt för mig själv och knattrade på min dator. Ja hade man haft häcken full så hade det inte spelat så stor roll, men i dag hade jag verkligen inte mycket att göra. Så jag skurade vårat pentry, rensade mina lådor och pysslade lite här och lite där.
En och annan dyker fortfarande upp i våra lokaler för att byta om och äta lunch så lite folk såg jag i alla fall.

Min framtid är fortfarande inte helt spikad och klar. Men som det ser ut i nu läget så ska jag hålla i det externa intaget av personal för hela sjukhuset, men vem som kommar att bli min chef och vart jag ska sitta är inte klart. Men denna månad så sitter jag kvar på min vanliga stol vid min vanliga dator och har min vanliga chef. Men till 1:a april vet jag inte hur det kommer att se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0