Ont i näsan

Jag har haft lite låg profil om det, men jag är faktiskt jätte förkyld. Och vilken annan vanlig människa hade varit nerbäddad hela veckan om man mår som jag gör. Men av någon underlig anledning så envisas jag med att gå till jobbet och ignorerar min sjuka kropp fullständigt. Häromnatten vaknade jag av att jag hade frossa och trodde att jag skulle skaka söndar. Irrade runt i lägenheten som ett annat psyko letandes efter något som var varmrt att vira in mig i , för bara täcket räckte ju inte långt. Hittade en varm och skön fleece filt tillslut, drog upp elementet till max och drog täcket och fleecen tätt intill mig. Strannade jag hemma från jobbet dagen efter? Nä tog en Ipren i stället och gick iväg.
I veckan så köpte jag mig en ny nässpray för att överhuvudtaget kunna andas. Och jag kan bara varna alla för Otrivin Comp!!!!!! Den håller på att döda min näsa fullständigt. Blöder näsblod till och från hela tiden och det känns som om näsan ska trilla av vilken sekund som hellst. Och så ska det väl knappast kännas efter tre dagars användning? Och jag har inte överdoserat heller utan tagit angiven dos en sprayning i vardera näsborre tre gånger om dagen. Fast jag kännde redan vid första sprayningen att det känndes som att näsan exploderade, nässpray med menthol är rena barnleken i jämförelse.
Och inte nog med att systemet är igen slammat av snor jag har så vansinnigt ont i halsen också så att svälja mitt eget saliv är en plåga.
Så ja det är fan synd om mig, jag erkänner........JAG ÄR SJUK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0