Ska man vara glad eller lessen?

I går var det som jag skrivit tidigere en reunion på Soft för oss töser som hängde i hop i Vallentuna, men jag kunde ju inte vara med. Och i dag har jag suttit och lusläst i facebook och kollat alla bilder och förstår ju att jag gått miste om något galet tokroligt. Fast det förstod jag ju att det skulle bli. Och jag vet inte om jag ska vara glad eller lessen över att jag inte var med......Jag är givetvis jätte lessen över att jag missade detta och hoppas att det kommer att återinträffa innom snar framtid igen. Men jag är glad i dag på ett sätt, för hade jag varit med så hade jag nog inte klarat av att vara i upprätt tillstånd i dag. För då hade jag nog legat golvad i min säng och varit riktigt ynklig och tyckt synd om mig själv. Fast det hade det nog varit värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0