Solen skiner

Solen skiner där ute och man får känslan av att det är varmt och skönt. Men nix pix det är kallt som attan, men ganska härligt ändå.

Gry längtar efter sina pojkar och har varit ganska lessen hela dagen i dag berättde de när jag hämtade henne. Ja antingen är hon lessen pga saknaden efter pojkarna eller så håller hon på att bli sjuk. Ja vi får väl se vad jag hittar i hennes säng i morgon.

Igår hader vi en alldeles fantastisk eftermiddag och kväll. Ja, Gry blev väl lite besviken över att jag dök upp så tidigt. God mat och efterrätt fick vi och inte förrän vid 7-tiden började vi röra på oss hemåt. Och väl hemma så var Gry så trött att hon gick raka vägen till sin säng och bäddade ner sig. Hon somnade nästan medans jag gick i genom dagens post. Så det blev en mycket kort saga innan hon slocknade helt.

Själv vräkte jag ut mig både på längde och tvären i sängen och njöt av att ha den helt för mig själv hela natten.

Idag har jag fått en ettrig liten obehags kännsla i magen om mitt jobb. Men jag får återkomma om det när jag vet mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0