Står still

Har hamnat på någon jävla vikt platå och vågen står still vecka ut och vecka in. Stå still är ju i och för sig bra, men jag nöjer mig inte med det just nu. 29 augusti närmar sig med stormsteg och jag ligger fortfarande på +10 kg grrrrrr. Så därför har jag tagit det drastiska beslutet att köra ett rejs till med Nutrilett med start i dag. Fast jag kör inte i två veckor denna gång utan bara en. Har funderat på det ganska länge men när jag ständigt är förkyld så tänkte jag först att förkylningen skulle få ge med sig innan jag körde i gång. Men när jag ställde mig på vågen i går så tänkte jag om. Skit i förkylningen och bit i hop! Men så rasande fort som veckorna går så är det helg snart igen och dags att bryta för att börja äta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0