U2 till Ullevi

Tänk att jag har missat denna viktiga information, ja så går det när man lever i sin egen värd och stänger av det massmediala bruset. Satt och bläddrade i tisdagens Aftonbladet, som jag köpte enbart för den nya resebilagan som hade en artikel om Turkiet, och då ser jag att U2 kommer till Ullevi 31 juli, och biljetterna släpps i morgon. Himmel och pankaka varför har ingen berättat!!!!!!!!!

Ja det var ju en upplevelse sist de spelade på Ullevi, 2005. Mitt i alltihopa när vi står där så öppnar sig himmeln och regnet vräker ner över oss men vad gjorde väl det för vi var ju i Bono Heaven, och just då svalkade det ganska skönt. Men det var en konsert utan dess like, och jag skulle kunna göra mycket för att se dom i gen. Men det gäller ju att det ska synka med livet också.....Hmmm 31 juli verkar ju inte vara det mest sammarbetsvilliga datumet. Men jag får fundera lite fram och åter och se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0