Vi försov oss!

I morse vaknade jag med ett ryck och har en kännsla av att det är något som inte stämmer. Försöker skaka av mig den kännslan och tänker först bara vända mig om och sova vidare men bestämmer mig för att titta på klockan i alla fall. 6.15!!!!!!!!!! Skit och helvete vi har försovit oss!!!!!!! 5.30 går jag upp i vanliga fall, så nu blev det fart på tanten. Nicke studsar upp ur sängen han med och Emil flyger upp av bara farten. Med raket fart så tvättar jag av ungarna, borstar deras tänder och klär på dom, i samma fart gör sig Nicke i ordning och de tre kommer i väg i vanlig tid och sen kan jag ägna mig åt att stressa i lugn och ro! Hur man nu gör det?!? Endast 15 minuter försent kommer jag till jobbet, ganska bra jobbat om jag får säga det själv. Då han jag ändå med att duscha, måla ögat, föna håret, äta frukost och borsta tanden ja kläder fick jag på mig med.

Kommentarer
Postat av: Klenis

Går du upp 5.30 människa!!!!?????

2009-03-10 @ 13:29:01
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/
Postat av: Nina

Visst sörrö, every day! Kl 06.00 väcker jag alla andra.

2009-03-11 @ 08:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0