Det händer så mycket kul

Dagarna försvinner visst fortare än någonsin och den senaste tiden har de fyllts med så mycket kul

I söndags så var vi hos Enbrands och spela brännboll och grillade lite korv. Folk droppade av allt eftersom men vi blev kvar över middag och så grillade vi lite till och sköljde ner det med lite gott vin.

I måndags hade vi styrelsemöte som avslutades med middag och vin på Edsbacka bistro, mycket trevligt och gratis är gott.

I dag har jag en kväll hemma men har kompenserat det med att ha häcken fullpå jobbet, ja det har det varit hela veckan. Men trotts det så stack jag tidigt i dag enbart för att leka med mina barn under eftermiddagen. Emil cyklade och Gry sprang med sin trehjuling....ja på något underligt vis så har hon fått för sig att det går fortare.

I morgon ska jag på utbildning där vi blir serverade allt vi kan tänkas behöva hela dagen och som grädde på moset så avslutas det hela med middag på kvällen. Åter igen, gratis är gott.
Och medans jag är i väg och får gratis mat så är det familjedag på dagis. Det är ju förståss jätte trist att jag inte kan vara med där. Men man kan ju inte vara överallt, men Nicke och barnen ska röja på dagisgården och grilla korv.

Och lördeg kulmineras med veckans höjdpunkt, ut ooch käka middag och dricka vin med Katja and the girls på Greken på hörnet. Det ska bli riktigt skoj och jag ser fram mot det i stora mått. Gissar att jag är lite svag på söndag!
Medans jag är ute och roar mig med mina tjejkompisar så ska Nicke och barnen på maskin expo i Barkaby, de kommer nog att ha galet kul.

Ja en intensiv vecka kan man ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0